Koordynator ds administracji

Miejsce pracy: Bramki

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Prowadzenie sekretariatu;
Obsługa klientów poprzez przygotowywanie i realizacje ofert, zamówień oraz sporządzanie kompletu dokumentów do wysyłek : faktury, listy przewozowe, WZ, dokumenty jakościowe;
Kontakt z wybranymi kontrahentami (również zagranicznymi);
Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi oraz ewidencja właściwych dokumentów;
Sporządzenie dokumentacji związanej z obsługą sprzedaży w tym w szczególności:
-wystawianie dokumentów sprzedaży (VAT, RR) i monitorowanie spływu należności;
-prowadzenie rejestru faktur, rachunków dotyczących sprzedaży i zakupów oraz innych niezbędnych ewidencji.

POSZUKIWANY PROFIL KANDYDATA:
Kilkuletnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

OFERUJEMY:
Umowę o pracę w stabilnej i szybko rozwijającej się polskiej, rodzinnej firmie, z przyjazną kulturą organizacyjną, będącej liderem w swojej branży;
Duże możliwości samorealizacji oraz rozwoju.

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o wysyłanie aplikacji na adres e-mail: rekrutacja@jaworski.com.pl
Dział kadr: +48 608 421 904 lub +48 604 750 535
Adres

ul. Łódzka 41, Bramki 05-870 Błonie

Social media

Linked In Dołącz do nas

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych i realizacji. Korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce cookies.