Koordynator ds. Administracji

Miejsce pracy: Bramki

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

Prowadzenie sekretariatu;
Wprowadzanie i wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupu (VAT, RR), monitorowanie spływu należności oraz ich windykacja;
Prowadzenie rejestrów faktur, rachunków dotyczących sprzedaży i zakupów oraz innych niezbędnych ewidencji;
Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty oraz archiwizacja dokumentacji;
Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi;
Przygotowywanie sal konferencyjnych do zebrań oraz szkoleń;
Organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały m.in. biurowe i spożywcze;
Obsługa kurierów.

POSZUKIWANY PROFIL KANDYDATA:
Kilkuletnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku;
Wykształcenie wyższe.

OFERUJEMY:
Umowę o pracę w stabilnej i szybko rozwijającej się polskiej, rodzinnej firmie, z przyjazną kulturą organizacyjną, będącą liderem w swojej branży;
Możliwości samorealizacji oraz rozwoju.

 

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o wysyłanie aplikacji na adres e-mail: rekrutacja@jaworski.com.pl
Dział kadr: +48 608 421 904 lub +48 604 750 535
Adres

ul. Łódzka 41, Bramki 05-870 Błonie

Social media

Linked In Dołącz do nas

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych i realizacji. Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki, będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce cookies.