Miejsce pracy: Bramki
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Prowadzenie sekretariatu;
Wprowadzanie i wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupu (VAT, RR), monitorowanie spływu należności oraz ich windykacja;
Prowadzenie rejestrów faktur, rachunków dotyczących sprzedaży i zakupów oraz innych niezbędnych ewidencji;
Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty oraz archiwizacja dokumentacji;
Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi;
Przygotowywanie sal konferencyjnych do zebrań oraz szkoleń;
Organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały m.in. biurowe i spożywcze;
Obsługa kurierów.
POSZUKIWANY PROFIL KANDYDATA:
Kilkuletnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku;
Wykształcenie wyższe.
OFERUJEMY:
Umowę o pracę w stabilnej i szybko rozwijającej się polskiej, rodzinnej firmie, z przyjazną kulturą organizacyjną, będącą liderem w swojej branży;
Możliwości samorealizacji oraz rozwoju.